tirsdag 10. januar 2012

18.

Jeg våknet klokken fire i morgest og tenkte at dette kom til å bli en helt jævlig dag. Nå, to timer senere, sitter jeg her og kjenner at jeg har hatt en helt fantastisk start på dagen. En varm dusj, varme rundstykker og et eple (kjøpte frukt for første gang i Oslo på lørdag..) har gjort utgangspunktet rimelig bra. Har funnet tilbake til den flotte følelsen jeg har iblant, den som for meg til å huske at jeg bor i Oslo, i et koselig kollektiv på Frogner med et akkurat passe lite rom med høøøøyt tak og en sånn vinduskarm som jeg alltid har ønsket meg. I tillegg har jeg noen fine venner som jeg gleder meg fryktelig mye til å oppleve 2012 med, og jeg har til og med fylt 20 siden sist jeg var her inne! Om en time skal jeg på skolen så nå gjenstår det bare å kle på seg og ordne seg litt før jeg skal prøve å gjøre resten av dagen like fin som de to første timene har vært. Håper dere gjør det samme!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar